woensdag 1 augustus 2012

Bovengrondse aardappelen (tussenstand - einde juni)


Als ik in de buurt de aardappelvelden zie ondervind ik een lichte paniekaanval: overal staat het plantsoen groen en dik. Bij mij is er nog niet veel te zien. De woelmuizen hebben dan tòch een streep door de rekening getrokken. Vaarwel, bovengrondse aardappeltjes. Volgend jaar dan toch maar weer 'normaal'?
Beschaamd moet ik mijn mislukking toegeven. Meer dan kweekgras is er niet meer te zien.
Hier en daar herinnert een aardappelplantje aan een heroisch experiment.














Het enige wat mij nog te doen staat is het slachtveld opruimen. Die enkele plantjes die zichtbaar zijn wil ik toch behouden en dus beslis ik om alle kweekgras plat te trappen en te bedelven onder een laag hooi.
Maar zie daar:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen