woensdag 10 september 2014

Vandaag...


Op naar de volgende.

11 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Merci Inge. Op mijn gelukkige verjaardag was het gelukkig goed weer en heb ik in een gelukkige stemming het grootste deel van de dag gras gemaaid om gelukkig te kunnen mulchen.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Hopelijk zullen de volgende er zo goed uitzien als ik
      Mijn buurvrouw zegt dat ik geen geluk nodig heb. Ik ben van nature al goed genoeg.
      ;-)

      Verwijderen
  3. Proficiat! Ik zal er eentje drinken op uw gezondheid. Misschien wel twee ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci, Menck. En om je niet alleen te laten ga 'k dat ook doen. 'k Heb hier nog een paar Duvels (cadeautje uit Westerlo).

      Verwijderen
  4. Hallo, jonge knaap, proficiat met je verjaardag !!! En dat jonge knaap: je bent 6 jaar jonger, dus kon ik vroeger in de Chiro je leider zijn geweest... Dan was 6 jaar een eeuwigheid. Op onze huidige leeftijd lijkt het niets... Maak er een heerlijk jaar van, met veel luie patatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'k Zal jou in de toekomst toch maar beter met 'U' en 'Meneer' aanspreken zeker? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook van hier nog van harte gefeliciteerd. Dan zijn we dus nu weer even oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog 3 maanden en dan neem ik weer een jaartje voorsprong

    BeantwoordenVerwijderen