maandag 2 maart 2015

Sans paroles.


















en dat in een 'beschutte werkplaats'

















Maar de lente is aangekomen!
Three make a crowd.

 Mijn kippen zoeken de rest

Het snoeien doet mijn kameel
















You can never hold back spring
You can be sure that I will never
Stop believing
The blushing rose will climb
Spring ahead or fall behind
Winter dreams the same dream
Every time

You can never hold back spring
Even though you've lost your way
The world keeps dreaming of spring

So close your eyes
Open you heart
To one who's dreaming of you
You can never hold back spring
Baby

Remember everything that spring can bring
You can never hold back spring





12 opmerkingen:

  1. Kun je niet even de jas van je kameel lenen? Die ziet er nogal stevig gevoerd uit.
    Het is duidelijk wachten op de zon alvorens je beschutte werkplaats weer werk- en leefbaar zal zijn. (Wij kregen ze vandaag overigens volop, hà!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hà, stoefer! Vooraleer je 't weet staat dat hier vol met bananen en kokosnoten.
      A propos: nog 3 maanden en je kan de kamelenjas gratis afhalen. 't Kameel zou een bak Westfleteren zeker waarderen als betuiging van een vriendschappelijke connoisance.

      Verwijderen
  2. Hier bloeien ook al een maand bloemen die er nog niet horen te staan, maar ze zijn meer dan welkom, ik hou van kleur en geur... Maar het is wel een bewijs te meer van de opwarming....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En toch zijn er nog veel 'ongelovigen' die natuurlijk lustig verder vervuilen.

      Verwijderen
  3. Een heerlijke tuin met al dat hooi en al die dieren en met dat uitzicht over het water dat je op die vierde foto van je kunt zien. Lijkt me geweldig als je zo vrij zonder buren om je heen kunt leven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het water is dan wel de geasfalteerde weg :-))
      Maar als ik mij 180° omdraai zie ik wél veel water. Heel veel zelfs.
      Ik heb 2 buren (waarmee ik prachtig overeen kom).
      Voor de rest: een totaal rustige landelijke omgeving, 1km van het (mini)dorp verwijderd.

      Verwijderen
  4. Leuk met die foto's. En dan dat liedje. Zou het aub dringend werkelijkheid willen worden, de lente bedoel ik. Het is echt heel hard nodig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och, ze is er. Een sneeuwbuitje af en toe en nogal wat nachtvorst kunnen de pret niet bederven. Alles op zijn tijd.

      Verwijderen
  5. Gisteren nog (natte) sneeuwbuien maar na het weekend, ook bij jullie in het Oosten: voorjaar! Hopelijk méér dan een voorproefje!
    De kipjes, het schaap en alle woelmuizen: hun hart zal opspringen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet hoe mijn dieren de overgang van winter naar lente waarnemen. Ze hebben het ganse jaar door onbeperkte (!) uitloop. Slechts bij sterke noorderwind laat ik de staldeuren toe. Het is niet gemakkelijk als mens in een dierenhuid te kruipen en zijn 'menszijn' eventjes te ignoreren om het 'dierzijn' te begrijpen.

      Verwijderen
  6. Bedankt voor de poëtische muziek bij de foto's! Mooie tekst van Tom.

    BeantwoordenVerwijderen