vrijdag 29 januari 2016

Opgepast. Dit is geen reclame.

Sorry folks, don't do it.

Ook zonder Menck's reactie(s) had ik gehoopt, en was zelfs overtuigd, dat mijn nieuw lief precies dát zou doen wat ik wil dat ze doet.
Het weer vandaag was brillant, om niet te zeggen: schitterend!
Een deftige slok energy drink, een goeie geut lubricatief, eens nakijken of haar spanning correct is en ... bbrrroemm.
Jawel. Alles scheen perfect te functioneren. Welaan dan. Geen getreuzel.
De eerste beuk haalde ik zonder moeite de poten van onder haar lijf. Een schone Dikke Berta lag daar gevloerd en moest aan mootjes gehakt gezaagd worden.
Bij gebrek aan een videoopname en ook wegens geen Youtube account kan ik jullie niet audiovisueel deel laten nemen aan dit operatief gebeuren. En dat hoeft ook niet. Voor zo een pak geweld mag ik geen reclame maken.

By Jove, koop nooit zo een zaag!
Ben je natuurbewust? Ecofreak? Bosromanticus?

Forget it!

Voor je het beseft heb je het Zoniënwoud herschapen in een dorre woestenij.
Eerlijk, dit apparaat kan zonder moeite concurreren met Viennetta.
 "One slice is never enough."







12 opmerkingen:

  1. En da is geen reclame zeker ... ik kreeg direct goesting in een crème

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Niks! Z' heeft haar mond vol met de 7de tranche.

      Verwijderen
  3. Haha, I told you. Zo'n ding is stukken beter dan de gemiddelde vrouw: het zaagt enorm doch wel geheel gewenst. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je kan haar met één vinger de mond snoeren, wanneer gewenst.

      Verwijderen
  4. Ik heb de indruk dat deze blog niet zo politiek correct is de voorbije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Euh.., ik kan dat verklaren. Euh.., dat zit zó: euh ..., hoe moet ik dat zeggen, .. euh

      Verwijderen
  5. Niet meer af te remmen dus :-)
    Precies datzelfde heb ik bij:..... juist, Viennetta.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Manlief is bijna jarig. Ik ga hem vooral niet op dit blog attent maken, of zijn verlanglijst wordt nog een item langer...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toon hem deze blog niet! Laat het een verrassing blijven :-)

      Verwijderen